WEDNESDAY I´M IN LOVE

Godmorgon på er som läser. Min onsdag har börjat rätt bra måste jag säga, ska ha ett möte inne i stan imorgon.
Jag somnade rätt sent igår, runt 12 tror jag och så gick jag upp vid halv 8. Förstår inte att jag är såhär pigg men ska väl vara glad för det antar jag. Sitter och äter lite frukost och kollar Jims Värld som vanligt.  
Måste ringa H&M:s kundservice också då jag tappat bort mitt clubkort och sen har jag några andra samtal att ringa. Måste även städa mitt rum då det ser ut som ett bombnedslag och sen ska jag hinna med en joggingrunda med vovvsingarna. 
Min frukost består av hembakade brödet, en kopp grönt te och fruktsallad av kiwi och jordgubb. MUMS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback