TORSDAG

Godmorgon! En ny dag med nya möjligheter eller vad säger ni?
Förlåt om det inte blev något inlägg igårkväll men min kille kom hit och vi hade lite att planera så bloggen fick vänta.
 
Vaknade iallafall av världens hemskaste mardröm imorse, hatar när det blir så. Var dock länge sen jag hade mardrömmar så var väl dags, får ta det med en nypa salt. Mina mardrömmar har alltid varit så konstiga, borde egentligen be någon tolka dom så jag får veta varför jag drömmer dessa skumma saker.
Menmen bara att lägga bakom sig antar jag. Det var ju inte sant, inte på riktigt.
 
Nu sitter jag och äter lite frukost och kollar på Jims Värld. Haha tycker det är skit kul faktiskt, kollar på det varje morgon. Snart har jag väl sett alla avsnitt så får hitta något annat att kolla på.
Ska fixa ett dokument också och hinna springa en runda med hundarna. Mycket som ska göras idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback