ONLY GIRL IN THE WORLD

Hur jäkla snygg är inte rihanna? Typ ashet! Älskar hennes hår på dessa bilder och funderar själv på att göra det.
Har ju ombre nu men min har vuxit ut så mycket och min vanliga hårfärg har börjat växa ut i botten. Inte snyggt!
 
Har alltid haft svårt att bestämma mig när det gäller mitt hår. När jag var yngre färgade jag från brunt till blont och blont till brunt flera gånger. Bytte varje månad för jag kunde inte bestämma vad jag passade bäst i. Min naturliga hårfärg är röd, ungefär som pippi långstrump. Blev även kallad det när jag var yngre så när jag var tolv så blekte jag sönder mitt hår. Och sen dess har jag inte sett min naturliga hårfärg. Den har börjat glimta fram lite nu och den är inte röd längre utan mer rödblond. Men tillbaka till ämnet!
 
Gillar ombre väldigt mycket och färgar mitt själv hemma. Tänker nog hålla kvar i min ombre ett tag till och färga det som rihanna. Tror att det kan bli riktigt snyggt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback