FREDAG

Godmorgon alla pigga och glada. Antar att dom flesta sover just nu eller är på jobbet, själv är jag uppe med tuppen.
Somnade som en gud igårkväll, var hur trött som helst. 
Och jag som skulle ha sovit typ till 10-11 idag för att sen börja packa och fixa en massa. Nu fick jag andra planer som betyder att jag ska befinna mig i Stockholm klockan 11. Ska faktiskt bli rätt roligt även fast jag är rätt trött just nu.
Ska försöka trycka i mig min frukost som står här brevid mig också, testa en annorlunda variant idag. Kiwi och mango? Tyckte det lät som en bra idé men nja vet faktiskt inte om jag gillar det eller hatar det.
 
Hör av mig sen nu måste jag skynda mig lite granna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback