ETT TIPS TILL ER LÄSARE

Hej! Jag vill bara tipsa alla om en grym app som jag använder mig av när det gäller träning och hälsa.
Du skriver in vad du äter, och du kan även skapa egna recept om det du söker inte finns. Du kan skriva in din träning i denna och se hur mycket du har förbränt. Du börjar med att skriva in din målvikt och lite fakta om dig själv. Sen räknar den ut hur mycket du ska äta för att nå din målvikt. 
 
Jag använder mig av denna varje dag och jag älskar den. Tycker det är utärkt om man vill hålla koll på sig själv. Man kan ju lätt se sen hur mycket skit man stoppar i sig varje dag. Blir ju lixom som en dagbok för mat. Kanske inte rekomenderar denna för någon som vet att dom kommer börja räkna kalorier och lixom tar det till en överdrift. 
Men perfekt för dom som behöver gå ner i vikt, som verkligen är överviktiga. Eller till någon som tränar mycket och behöver se hur mycket protein osv dom äter.
 

Kommentarer
Linnea säger:

Jaha, men vad heter appen då?

Svar: Oj det glömde jag bort, haha. ShapeUp club. :)
Julia Andersson

2013-02-21 | 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback